Tässä onkin tekemäni tuotokset nukkekotikurrssilta.

Tässä sitten viimeksi tekemiäni. Vasemmalla puolella on tulossa lastenhuone. Ja tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa on lamppu, jonka olen laittanut lastenhuoneen kattoon. Eli olen kaivertanut kattoon uran johon liimaan tuon pillin, mihin olen pujottanut lapmpun johdon. Lampun olen ostanut minimaailmasta ja olen purkanut siitä "töpselin"  pois. Olen porannut talon takaseinään urien kohdalle pienet reiät, josta sitten pujotan johdot takaseinän taakse.

   

Tässä poikani ottamia kuvia. Hän tykkää välillä olla mukana rakentelemassa nukkekotia. Poikani on kova suunnitelemaan ja sisustaman tätä vaikkakin sisustukseen on vielä pitkä matka. Rakentamisen hidas eteneminen ei vain ole kohta 10v. touhukkaan poikani vahvuuksia. Hänen mielestä minä mietin suunnittelen liikaa. Poika haluaisi saada enemmän ja nopeammin tulosta aikaiseksi.